poncikmom Kızlar 18 haftalığım hala sağlık ocağından aranmadım. Gidip kendim mi kayıt olmam lazım? Otomatik olmuyor mu kayıt acaba
somurtkankedi poncikmom normalde direkt sistemlerine düşüyor zaten ya da hamileliğin başında kan testi yaptırdıysanız ordanda kaydınız oluyor beni kendileri arayıp çağırdılar sonra tarih verdiler gidip iğne vurmak için
cns__ poncikmom beni de kimse aramamıstı kendim gittim söyledim hamileyim ben diye😂 eylülde tekrar gel durumunu bildir dediler ama gitmedim. Tetanoz aşısı olmam gerekiyormuş 20. Haftada doktorum demişti, o zaman gidicem.
Meliyyke somurtkankedi bende de böyle oldu. Beta hcg istemiştim gebelik için kan tahlili demiştim o arada kaydolmuş herhalde. Aşı için aramışlardı sonra
poncikmom somurtkankedi kan tahlillerimi devlette yaptırmıştım. Betayı da özelde yaptırmıştım. Doktorum da dün sistemlerine düşmesi lazım dedi
somurtkankedi Meliyyke aradılar hatta ben 3 hafta gidemedim işim var diye habire aradılar kızdı en sonunda gel diye şakayla karışık zaten otomatik düşüyor sistemlerine benim herşeyimi kontrol etmişti nereye hastaneye gidiyorum hangi testleri yaptırdım diye bakmıştı
Meliyyke somurtkankedi evet bana da sordu detaylı yaptırdın mı şekerin var mı düzenli kontrole gidiyor musun tiroid ilacını alıyor musun falan… şaşırtıcı bir ilgiydi 😂😂