Merhaba hanımlar bebeğime rotavirüs aşısı yaptırmak istiyoruz. Fakat hemşirelere doktorlara sorduğumuzda özel aşı olduğu için kimse yorum yapmıyo. Yaptıranlar herhangi bir sorunla karşılaştınız mı? Size öneri veren bir doktor oldumu sadece merak ediyorum. Şuan nötr kimseden iyi ya da kötü bi yorum alamadım.