Lanjalee Seleme101 bende burda bekliyim. Sancı başlayınca duramazsin anlarsın diyorlar ama nedense doğumun başladığını anlayamicam diye korkuyorum
Gzm012 Seleme101 şancı geldiğinde karnında gerilme ve kasilma oluyor ve agrın uzmandansa geçmiyor her ağrı girdiğinde saate bakin not alın düzenli şekilde 5 dakikada bi geliyorsa doğum sancisidir
Fatma0090 Seleme101 5dkkada bir sık sık olursa doğum sancısı oluyor canım sancı olup biraz sürüp gecip beş dkka sonra geri oluyorsa doğum belrtsi
_anne_kuzusuu00 Seleme101 daha dün doktorum söyle dedi bana doğum sancısı geçmez başlar ilerler 5 dk 1 düşdüğünde geçmiyorsa doğumun başlamıştır direk ara hastanede buluşalım dedi
Lanjalee Seleme101 öyle valla bazen bi sancı giriyo bu mu diyorum sonra geçiyo falan 😅 her doğum farklıdır tabi ama bilmemek gerçekten çok kötü ya
Seleme101 Lanjalee aynen bende ne olacak anlicakmiyim yada burda okuduğum postlarda sancı olmamasına rağmen doğum hikayeleri vs aklım karışıyo
Zehra7760 Bende 38+4 deyim yalancı kasılma tek taraflı ve bir anda şiddetleniyor genelde belden girip karnın ortasında oluyor sol tarafa uzanınca geçiyor
Seleme101 Zehra7760 bende de karından ağrı geliyo kasiklarima vuruyor baya uzun sürüyor geçiyor sonra işte bilmiyorum nasıl olcak ilk çocuğum anlarım insallah
Seleme101 _anne_kuzusuu00 hm 5 dk işte bazen yalancı sancilarda gelip gidiyor ya ufak bı sancı ard arda geldiğinde sanıyorum ki dogurucam😂
Fatma0090 Seleme101 yalancı sancı da olabilir yada bugun çyke olup bi kac saat sonra yada yarın sıklasabilirde
Izm123 Seleme101 benim 6. Aydan itirabaren sürekli yalancı sancılarım vardı adet ağrısına benzer. Gene doğuracağım gün böyle sancilarik.var sabah 11 gibi başladı bende yalancı diyip geçiriyorum. Sonra gece 11 oldu suyum gelince anladım doğum sancısı olduğunu 🙂🤣🤣
Seleme101 Izm123 o durumdan çok korkuyorum işte ben ara ara sancı giriyor su 5 dk olayı varya onun gibi zannediyorum bak hala şuan bile var ister istemez tedirgin oluyorum🤷
_anne_kuzusuu00 Seleme101 su da gelse sancıda olsa zaten hemen doğum olmuyomus insallah o arada hastaneye yetişiriz. Ben dua ediyorum akşam ve sabah trafik kalmayalim diye 😂😂
Izm123 Seleme101 canım benim 2. Hamileliğin beninde çok sancım var ama gerçekten ard arda 5 Kere 6 kere düzenli gelen sancidan bahsediliyor ve dinlenmekle uzanmakla geçmeyen sancılar doğum sancısı