8 haftalığım, ne zaman balık yesem mutlaka şalgam içerim hemde acılı. Fazla abartılıyor bence eğer çok zararlı olsa doktorun asla içme derdi zaten. Nasıl ‘adaçayı’ asla diyorlar. Çiğköftede yiyorum yani içinde çiğ et olmadığı sürece bi zararı yok. Sakin olun.. daha doğmadan böyleyseniz sokağa nasıl salıcaksınız cocukları :)