enakcs hilalhanim kendi sancınızla mı yaptınız sezeryan mı acaba benimki de iri bebek ve 39dayım almıyorlar
hilalhanim enakcs normal doğum benim sancım olmadı suni sancı verildi. Nişanım geldiği için gittim açılmam varmış başladı
Prensinbenim Bnde gttigimde 32+3 haftaliktim 2400 Grmdi kilosu banada diyete başla dedi bnde şeker çıktı çünkü bebbek birz iri dedi benimle aynı duurmda olupta sağlıkla bı şekilde cocugu doğan varmı