lavanta35 https://resimyukle.io/r/KjMTXyI0Xs Kızlar merhaba doktorum ameliyata girdi o yüzden nst sonucunu gösteremedim yarın gösterecem anlayan var mı acaba sancım çıkmış mı. Bir kaç gündür bel ağrısı kasık ağrısı var. 35 haftalığım
PapatiA lavanta35 sancın çıkmamış canım bende bugün gırdım senınkıyle aynı gıbı doktor nst normal dedi