Pamugum02 Kizlaaarrr Ayşe hanıma gidip dogumu gerçekleşen var mi acabaaa . Ben daha 18 haftamdayim. Sizde durumlar nedir, doğum yaptinz mi ya da kac haftaliksiniz. Burdan birbrmzle haberlessek çok iyi olmaz mi . Tecrübe edinen tecrube aktarir cok iyi olur .
Ebrumurat123 Bende 18 haftalığım hem Zübeyde hanıma takipliyim gemde medikalpark dan paket aldık geçen hafta şimdilik güzel tüp bebek annesiyim sağ Salim biran önce almak istiyorum evladımı kucağıma hasretim resmen
MinelHaapy Bende takipliyim Ayşe hanımda ama doğumu koru hastanesinde yaptırıyor fiyat bilgisi sormadım
Pamugum02 MinelHaapy sezeryan olacagim ben canim. 2 ay olmuştur ben bu fiyati anlasali. Şimdi artmış mi bilmiyorum