Merhaba hamişler bebeğim 13 günlük oldu ancak yazabildim. 38+3 te spinal sezeryan ile 10.45te bebeğim dünyaya geldi. 8 buçukta hastaneye yatışım yapıldı kan tahlili ve nst bağlandı sonuçlar çıkar çıkmaz tekerlekli sandalye ile ameliyathaneye indirildim çok tuhaf bir duyguydu eşim annem kayınvalidemler herkes arkamda annem ağlıyordu çok heyecanlanmıştım başıma neler gelecek diye. Neyse sedyeye oturtup iğneyi yaptılar yaptıkları gibi elektrik çarpması gibi oldu hemen uyuşmaya başladım ama sonda takıldığını anladım tüm dokunuşları hissediyordum. Çok şükür tansiyonum filan hiç yükselmedi ameliyat çok başarılı geçti sadece çok mide bulantısı yaşadığım için 4 kez bulantı için birşeyler yaptılar. Ameliyat sonuna doğruda biraz fenalaşır gibi oldum içim çekildi başım döndü konuşamadım hemşireler sakinleştirdi beni 2-3 dk ya toparladım kendimi. Bebeğimi ilk gördüğüm anı ömrüm boyunca unutamam. İyi ki spinal olmuşum dedim o an anesteziciye kaç kg biryerinde birşey var mı filan bir sürü soru sordum ten teması yaptık fotolar çektiler çok güzeldi cennet gibi kokuyordu miniğim. Odama çıkardılar bebeği hemen kucağıma verdiler ağlıyordu kucağıma gelince sustu sevdim doya doya yavrumu. Göğüs uçlarım küçük olduğu için memeyi tutamadı pompa ile sağdım süt gelmedi pek silikon göğüs ucu ile emzirdim süt geldi biraz sonra da mama verdik miniğime. Hastanede 6 bardak sade neskafe içtim ne baş ağrısı ne bel ağrısı hiç yaşamadım çok şükür. Sadece 3 gün iğne yapılan yer çok kızardı kaşındı alarji yaptı geçti o kadar.