PapatiA tabi yazarım 🥲 benim doktorum da 40+5 e kadar beklicez dedi. O da ekimin 3 ü falan yapıyor haftaya sali yani. Perşembeye kadar gelmezse bence tarih verecek. Yani Tek duam inşallah o vereceği tarihe kadar kendi gelir. Suni sanciya razıyım ama tek korkum ise yaramayıp sezeryana kalmak