1995_ Bugün hastane cantamı hazırladım. Sizde durumlar nasıl, gittikçe agirlasiyorum çünkü hazirliyayim şimdiden dedim.
ZMM8888 1995_ ben çok erken hazırlamıştım herşeyi iyikide erkenden yapmışım şuan çok ağırlaştım bel kaşık ağrısı uykusuzluk derken mantar enfeksiyonu da eklendi bunlar da yetmiyormuş gibi oğlum ana okula başlamıştı grip oldu banada bulaştı şiddetli baş ağrım var ne yaptıysam geçmiyor. Ama bebeğim iyi çok şükür önemli olan yavrularımızın iyi olması zaten bir ay bir haftam kaldı hayırlıyla geçse şu günler sağlıkla kucağmıza alsak
Tugcecanan 1995_ 28-29 da dilan çoktan hazırlayıp bagaja koyduk bile 🤰🏻 Her gece uyurken diyorum gözümü açınca keşke ekime doğum anına gelmiş olsakta şu hamilelik bir bitse 😅
OksijenliSu 1995_ 34+3′üz ve daha çanta falan hazır değil.🥴🥴🥴 Çünkü 1 aydır memleketteyim. Haftaya gidince inşallah.
Serap-Yigit Haftadayım. Çok yorgun hissediyorum kendimi. Psikolojik olarak da yoruldum. 20 gündür kayınpederim ameliyat olacak diye onunla hastaneye gidip geliyorum. Yarın hastaneye yatacak belki biraz dinlenirim. Kendi evimi temizleyemedim 20 günüm hastanede geçti çünkü. Sağlıkla kucağımıza alalım inşallah. Demir eksikliğim var. Bu hafta bakılıp ona göre demir serumu takılacak dedi doktor. Hamileliği ilk öğrendiğimden beri demir desteği verdi doktor ama yetmedi. İdrar yolu enfeksiyonum var bir de bu akşam monurol şase ellerimden öpecek 😂
Serap-Yigit 1995_ Allah razı olsun. Dinlenemedim o yüzden çok korkuyorum. Sürekli kasılma var karnım taş gibi oluyor
HavvaBaharCiftci 33+3um hastane çantam hazır sayılır kayinvalidem ayağını kırdı,doktor da biraz dinlenmen lazım dedi diger gelinleri yakın değil asla dinlenemiyorum psikolojik olarak berbatım
Serap-Yigit HavvaBaharCiftci kaderimiz mi bu ya. Bende 20 gündür kayınpederimle sürekli doktora gidiyorum. Yarın hastaneye yatacak ameliyat olmak için. 4 kızı var. 2 si çalışıyor. 2 sinin umurunda değil. Hepsi de çok yakın. Babalarını sordular. Pazartesi covid testi idrar tahlili verecek ordan başka hastanede göz kontrolüne gidecek dedim. Tamam kolay gelsin dedi görümcem 😂8 aylık hamileyim vicdan nerde kaldı ya.
1995_ HavvaBaharCiftci çağırin gelsinler gelemezler mi sizin durumunuz daha önemli sonuçta can tasiyorsunuz
1995_ Tugcecanan ahahah 😂😂 Valla bende sabırsızlanıyorum 4 yaşında bir kzim var o benden daha sabırsız 🙂
HavvaBaharCiftci Serap-Yigit yok yok cidden vicdan eltim arıyor sende yoruluyosun vs 😂 ee haftasonu gelip baksana yemegini yapıp evini temizlesene 40 gun kalmış doğuma ugrastigimiz seye bakarmisiniz ay
HavvaBaharCiftci 1995_ biri köyden şehire taşınıyor sabah akşam alışveriş digeride çalışıyor durumlar karışık anlayacağınız 😔