Sadiyekrkc numara olarak da bence 2 numarayla başlayabilirsiniz 1le arasında zaten çok fazla bir fark yok diyorlardı o yüzden ben de direk 2 numarayla başladım ama benim bebeğim birazcık erken ve minik doğduğu için bize iki numara çok büyük geldi iki ay filan bir numara kullanmıştık. Bence 2 numara alın zaten sevecek mi sevmeyecek mi bilmediğiniz için çok fazla stok yapmayın. Deneyin büyükmü, küçük mü gelecek veya iyi mi gelecek kötü mü gelecek ona göre ilerlersiniz