Selam güzel anne adayları.
Benim dünden beri karnım ağrıyor sanki adet ağrısı gibi. Alt taraf çok ağrıyor her an adet olcakmışım gibi. Şuan 17 hafta hamileğim. Acaba normal mi bu ? Ilk hamileliğim olduğundan hiç birşey bilmiyorum herşeyde endişe ediyorum 😕