Sl_kyz25 Bebeğim 3,5 aylık olduktan sonra çalışmak zorunda kalacağım. Daha önce bu şekilde çalışmak zorunda kalan anneler tecrübelerinizi paylaşabilir misiniz? Nasıl idare ettiniz, edebilirim? Çokk stres yapıyorum bu durumu