Merhaba hamişler. Migrenim ve bel fıtığım var ama spinal anesteziyi çok istiyordum anestezi doktoru ağrıların çok olabilir fıtık ve migreni tetikler dedi. Kişiden kişiyede farkediyomuş kimisi ağrım olmadı diyo napıcam kafam çok karıştı akıl verin. Genel anestezide tamamen ameliyat gibi oluyo spinalde en azında normal doğuma yakın şeyler hissetmek istiyordum.😔