erabia ben ilk haftalar bi tane içtim, bi sabah bulantıyla uyandım art arda 5 kere çıkardım çok kötüydüm hemen eşimi eczaneye yolladım hamile olduğumu söyle ona göre ilaç verirler diye onlarda onzyd vermişler bi kere içtim bi dahada bulantı olmadı bilmiyorum o gün gebelik bulantısı mıydı yoksa mide üşütmesi mi başıma mı güneş geçti bilemedim :)