Elf-5 benim spinal sezaryenim kötü geçmişti anlatıp moralinizi bozmayayım ama sonrası çok rahattı, sezaryen oldum kalkamadım, çok ağrım oldu, mahfoldum falan diyenleri takmayın. İlk yürüyüşten sonra kendinizi zorlamadan ara ara yürüyün, bence sürekli yatmak iyi gelmez. En azından ben öyle yaptım. Bebeği zaten 10 dk olmadan çıkarıyorlar. Sonra odaya çıkıp bebeğinize kavuşmak için sabırsızlanıyorsunuz :)