Xaliq Kızlar ben 13+4 haftalık hamileyim ve bu uyqulamada kasılma sayar gördum nasıl kulanlıdığını bilmiyorum bilen varsa banda soyesin -
fatmaa37demi5 Xaliq onun için çok çok erken😌 son haftalarda artık sancılar olduğunda yada dogum sancısı başladığında süre tutmak amaçlı.
Deletedmom_85 Merhaba, kasılmanız başlayınca ‘Kasılma var’ butonuna dokunun. Kasılmanız bitince butona tekrar dokunun. Hesaplanan süre otomatik olarak kaydedilecektir.💜