tly bende şuan 37+4m haftaya 38+4te de dönmez ise sezeryan günü alacağız ve ben yinede hemen 2 gün sonrasına değil 1 hafta sonrasına almak istiyorum siz gbi beklemek istiyorum😊 şuan bebeğin hareketlerinde azalma hissediyor musunuz yeri daraldığı için hala kıpırtılı mı