Sevda87 Fbmm kız kesesine benziyo sanki canım benim kinin keseside öyşeydi kız olucak inşallah oğlumda daha yuvarlaktı kese
Sevda87 Yarenylmz bana hep öyşe dediler canım benimde dikkateimi çekti erkekte yuvarlak kızda fasulye gibiydi benimki gerçi kişiden kişiye degişe bilir allah herkezin gönlüne göre versin
Sevda87 Fbmm allah gönlüne göre versin canım benimki sadece tahmin yani ama inşallah bitanede kızın olur hayırlısıyla
Gskasim1 Sevda87 Gönlümden kız geçiyor önce sağlığı tabiki inşallah ezan vakti rabbim benim de diğer annelerinde gönlüne göre verir 💜
Hayalmi Sevda87 bende iki usg resöi var birinde yuvarlak diğeri fasulye şekli şimdi kızmı erkekmi 😁 bencede tamamen doktorun baskısıyla ilgili o şekil
Sevda87 Busraklkn canım benim hiç fikrim yok bu konuda hiç görsel paylaşmadım ama burdaki arkadaşlar anlıyolar o işlerden anlatırlar
Sevda87 Hmyra123 erkek gibi canım pek belli olmuyo ama içimden ilk geçen erkek oldu allah hayırlı evlat nasp etsin inşallah