Merhaba 21+2 haftalık hamileyim iki farklı doktorda muaneye oldum cinsiyet için kız dediler tabi ki her şeyin başı sağlık erkekte olsa benim için farketmiyor ama 52 kilo 1.62 boyum var zayıfım 48 kiloyken hamile kaldım kilom olduğu gibi karnımda. Bebiş için ufak tefek kıyafetler bir şeyler almaya başladık ama neymiş karnım sivriymiş erkekmiş felan gibi muhabbetler oluyor bu durumla karşılan oldu mu yani zayıfım gebelikten önce 50 kilo olmamıştım bile. Sırf karın bölgesine bakarak cinsiyet söyleniyor mu her zaman doğru mu yani ne bileyim sivriyse erkek yayılmış bir karınsa kız mı bilgisi olan yazabilir mi