Gizem1_ 15+2 oldum ama bebek hareketlerini asla hissetmiyorum böyle olunca tedirgin oluyorum .bebeğe dair bişey hissetmemek korkuyor Sadece karnım şişmiş onun dışında belirti yok .bebek hareketlerini neden hissediyorum böyle bir durum yaşayan varmı kizlar
Birgul Gizem1_ ilk gebelikte genelde 19-20. Haftalarda hissedilmeye başlanıyor, endişelenmeyin bence☺️
ecemila Gizem1_ korkacak bir durum yok canım ben de öyleyim dün kontrolde doktora sordum 16-18-20 haftaya kadar hissetmemen normal dedi tedirgin olma diyecem de ben de senin gibiydim gittiğimde ultrason da kıpır kıpır bir bebek 😊
Tubatgn Gizem1_ ilk gebeliğiniz ise 20.haftadan sonra başlıyor hareket hissetmeleri. Ama endişe etmeyin ben 16+5te hissettim. Belki sizde öyle olursunuz 🌸🌸
Baby235 Bende hissedemiyorum 15+2 yim. Ve ikinci hamileliğim.çikolata yiyp uzanıyorum yine yok:) belki haftaya