37+3 olduk 3 4 gündür aşırı nefes darlığı çekiyorum bu zamana kadar yoktu. Cuma günü zaten doğumum var nasipse. Bebeğim daha kanala girmemiş. karnım aşağı düşmediği için de sanırım nefes almam rahatlayacağına tam tersi daha da sıkıştırıyor. siz de durumlar nedir ?