Ela12 Sevgili anneler 38 +1 im bebeğimin hareketleri çok az neredeyse yok gibi acaba neden olabilir yaşayan varmı grip oldum acaba ondan olabilrmi
deletedmom351 Ela12 yeri daraldı artık canım ondandır ama ciddi bi azalma varsa sebebi başka olabilir doktor bana çok azalma hissedersen gel demişti sende takip bakalım nasıl olacak.
Ela12 deletedmom351 öle eskisi kaar hissetmiyorum arada bi vuruyo bide toplanıyo sürekli sağ tarafta gövde solda ayaklar 🤭
tly Genellikle geceleri cok hareketli oluyorlarmis geceleri de hareketleri azsa doktorunuzu bilgilendirin iciniz rahat eder. Biz ne desek bos
Tubad Ela12 bende 34. Haftadayım. Hareketlerinde azalma hissedersen mutlaka gel dedi. Yüksek ihtimal bişey yoktur ama yine de iç rahatlığı için doktora görünmenizi tavsiye ederim.
deletedmom351 Ela12 Canım son haftalar zaten sertleşme toplanması normal harekette ediyorsa sorun yoktur
Ela12 Tubad salı günü randevum var bekleyeyim diyorum muhtemelen kanala girdi diye yorumluyorum sancılar vuruyo bel ağrım var çatı muayenesi olucam inşallah