Kızlar 39+1 bugun doktora gittim sabah hiç cati muayenesi yapmamıştı acile gönderdi gittim cati muayenesi yapmıyolarmış ama sancim vardı baktı alttan ve acilman başlamamış dedi ben napcam şimdi ben 9 ay spor yaptım egzersiz yapyim hurma yedim moralim çok bozuk😭😭ve çok sancim vardı yok böyle bisey ama doğum sancısı değil dediler eve geldim tuvalete girdim buyugumu yaptım ishal olmuşum uyudum bir saat şuan yüzüm sabrari olmuş uyandım napcam bilmiyorum