Nimetaysun Merhaba anneler ,gebeliğimin 23. Haftasindayım çatlaklarım henüz yok ancak ilerleyen zamanlar için önlem almak adına çatlak kremi kullanmak istiyorum tavsiye edebileceğiniz krem, yağ vb faydalı ürünler var mı
nuurrceren Nimetaysun aynı mesajı birine daha yazmıştım.. buyrun; çatlaklar tamamen genetiğe bağlı. birsürü yağ sürüp çatlayan da var, hiç yağ sürmeyip bir tane bile çatlağı olmayan insan da var🙈 o yüzden çok kafanıza takmayın.. ama tabi ki yine de tedbirinizi alın. genel araştırma sonucu lierac kremi önermişlerdi ama pahalı olduğu için onu almamıştım. daha sonra dermatolog biri “balmoil tıbbi yağ banyosu” önermişti. ben de onu almıştım. banyodan sonra ıslak vücuda sürülüp 1-2 dakika sonra havluya sarılıyorsunuz. ben memnun kaldım☺️ önemli olan vücudu sürekli olarak nemli tutmak. çünkü kuru kaldığında kaşınmaya başlıyor😬
Tubatgn Nimetaysun argan yağı öneriliyor kremler için ise çok arada kaldım memnun olanda var olmayanda var 🌸