Doktorum bana amniyosentezi çok onermedi onun yerine yurt dışına kanını gönder baksınlar dedi.bende bı doktora daha gittim endişelenme ileriki süreçlerde geçer dedi benim içimi ferahlatti sonrada üzerine düşmedim insalalh birşey olmayacağını düşünüyorum sizde endiselenmeyin Rabbim şifa versin bebeklerimize