Kızlar bugün doktora gittim muayene için aylardır ovulasyon kullanıyorum hamile kalamadım geçen sene iki kaybım olmuştu bugün eşime de test yaptılar sperm sayısı 2 milyon çıktı daha doktora gostermedik ama hastanede referans aralığı vermemiş normal görünüyor haliyle ama internette en az 15 milyon olmalı yazıyor çok mu düşük