ecenaz891 çok uzun zamandır anne değilim 2 gün sonra 4 aylık anne olacağım ama fikrimi söyleyim.
Tamamen karnı toksa eminseniz emzik verin çünkü emme refleksi çok kuvvetli oldukları için sürekli emmek istiyorlar.Ve emmek sırf açlıktan değil güvende hissetmek için de emiyor bebekler.
Hiçbir zaman gece uykusunda ışık yakmadım.Doktorum kesinlikle gece gündüz kavramını öğret demişti.Bebekler kendilerini anlamıyor maalesef ben gece telefon ışığı ile çocuğa bakıyordum ağzını falan görmek için.
Bezini temiz tutun.
Masaj yapın.
Rutininiz olsun ben her uykuya yatırmadan önce yanakları ve alnından öpüp iyi uykular annecim,Allah rahatlık versin diyorum ve odadan çıkıyorum.
Uyku arkadaşına alıştırdım sadece yatacağı zaman yanına koyuyorum ve otomatik olarak uyumadı gerektiğini tetikliyorum.
Asla pışpış,beyaz gürültü,kucakta sallama yapmadım çünkü hemen alışıyorlar.
Çok zorda kalırsam hafif hafif saçlarını okuşuyorum ya da burnunu elliyorum.
En önemlisi gündüz uykularında huzurlu bir uyku alsın diye çıt çıkartmıyorum.Gündüz ne kadar kaliteli uyursa gece de o kadar güzel uyuyor.Aklıma bunlar geliyor umarım yardımcı olur gece yemeleri zamanla azalıyor güçlü olun,bol bol koklayın ve öpün bal yanaklardan mis gibi!🌸