Kra kızım 15 aylıktı hamile olduğumu öğrendim emziriyordum. Doktor kesmene gerek yok gebeliğinin 20 ci haftasına kadar emzirebilirsin dedi. 19 ayını bitirdi kızım o zaman kestim. Başka doktora danışmanızı tavsiye ederim. Artı hamileliğin 4.cü ayından sonra zaten sütün tadı değişiyor bir nevi çocuk kendisi bırakmış oluyor. Çok zor olmuyor. Sadece alışkanlığı bırakması gerekiyor. 😉