Selam arkadaşlar. 41+0 haftalık hamileyim. Bu ikinci çocuğum. İlkinde direk suyum geldiği için doğum olacağını anlamıştım. Ama bu hamileliğimde doğum nasıl olacak nasıl başlayacak bir türlü kestiremiyorum. Günüm geçtiği için iki güne bir kontrole gidiyorum. Cumartesi günü doktor alttan müdahale etti doğumu tetiklesin diye. O günden beri nişanım ve ona benzer sümüksü akıntılarım geliyor. Nst de çıkan düzenli sancılarım Var. Sabahtan akşama kadar devam ediyor ama gece uyuyunca geçiyor. Sancılar adet sancısından bir tık fazlası ve kasılma ile birlikte geliyor. Doğum belirtisi mi değil mi düşünmekten çok yoruldum artık. Başına böyle bir şey gelen var mı ?