Merveclnk Guzel anneler bebislerinize nasıl bebek arabası aldınız. Ben uzun süre kullanabileceğim kullanışlı bebek arabası bakıyorum artık ufaktan alayım diyorum eksiklerimi daha pahalı olmadan max 4 bin bandında biseyler bakıyorum var mı önerileriniz?
Mavi11 Merveclnk sunny baby aldık güzel sağlam baya en ucuzu baby plus ve sunny baby zaten 1100 aldım 1 sene önce . Şuan 3.5 olmuş galiba
alonee Merveclnk 4baby kullanıyoruz biz memnunuz zaten kış geldi sürekli bi yere çıkamayacağımız için uygun tercih ettik. Teker manevrası hafifliği falan gayet güzel. Portbebesi çıkyor bacak kısmı katlanıyor
Merveclnk alonee hepsine bakicam ilk gebeligim birde pek bilmiyorum böyle kullanişsız bisey almayayım diyorum
ardenmoms Baby plus almayın arkadaşlar ben dönüşü bu kadar zor bi araba görmedim 7 aydır kullanıyorum arka oturma aparatı kırıldı ön asıkları kendi kendine söküldü bildiğiniz kışı idare etsin yazın baston alacağım ajdjsj
Merveclnk ardenmoms civilden b2G diye bir markanın ve kraftın Bi modelini gösterdi danışman arkadaş kraft çok hafifti ama tek yonluydu diğeri de çift yöne cevrilebiyordu ve otokoltugu takilabiliyordu kafam karıştı ikisini de beğendim bilemedim ama 😒
ardenmoms Merveclnk İlk zamanlar onu kullanmak daha çok yarayışlı oluyor kusar felan görmüş olursunuz hemen🙈
Merveclnk ardenmoms evet kraft aşırı hafif güzel bir araba ama tek yönlü nasıl gorcem bebemi yani insan görmek ister o da göz teması kurmak ister yani. Bi de şey takılıyor benm aklıma geneli 13 15 kilo taşıyor mesela kaç yasa kadar kullanabilicem. Örneğin 3 yasa kadar ise Bi daha mı araba alicam kafam karman çorman 😅
ardenmoms Merveclnk üç yaştan sonra arabaya pek gerek kalmıyor aslında ama bazı çocuklar yürümeyi çok sevmiyorlar onlar için böyle motosikletler var ama hiç gördün mü bilmiyorum arkasında kulp tarafı var annenin sürebilmesi için İlerleyen zamanlarda onu düşünürüz bence ksdjsjjddk
Merveclnk ardenmoms bugün Bi arkimda dedi zaten görüntüsü hoş olmuyor diye o da bastonlardan alabilirsin dedi ikna oldum 2 kişi diyince şuan 😅