Kızlar 31 haftalık hamileyim hamileliğimde tiroidlerim az çalisiyormuş diye 6 haftalikken ilaca basladim doğuma kadar kullanmam lazim doktor biyopsi istedi boynumdan sıvı alındı bugun sonuç çikti nodül buyukmus galiba ameliyat olmam lazimmiş çok agladim 2 doktora daha görünmem lazim ameliyat dogumdan önce mi sonra mi yapilacak diye ama kesin ameliyat dedi kendimi geçtim bebeğime bir zarar gelir diye korkuyorum boyle birsey yasayan var mi lütfen dualarinizda bana da yer verin 😪🙏