nolmusnolmus Kızlar 13+4 um ssanki bebek aşağı inmiş gibi hissediyorum. Alt karnımın altı agriyo baskı varmış gibi hissediyorum, doktora gitmeli miyim. Bı hafta önce gittim doktor herşey normal dedi