Kızlar 20 Ekim sabah 7:30 da yatışım yapılacak. İkinci spinal sezaryenim. Biraz korku çokça heyecan var. Sanki ilk sezaryenim gibi. Oysa daha geçen yıl olmuştum diğerini 🙈 kızım kardeşi olacağı için çok heyecanlı , bebeklere bayılıyor 🧿 kardeşini de karnım da seviyor. Bakalım doğunca o nasıl tepki verecek 💕🙈 son 22 🌸🥰🙏🏻