Aloneanqel NslhnAltun5580 normal de 39+0 zaten canım. 39+1 e de biz gün aldık bugün 🌸 38 değil yani 39 aksi birşey yoksa tabi
Bunyamin_im NslhnAltun5580 38 degilde ben bildiyim kadarıyla 39 haftada Oluyor, kendimde zaten yarın sezeryan olucam Allahin izniyle 39+1 haftalik oluyoruz.38 Haftada doktorum izin vermedi.
aslansmommm NslhnAltun5580 38+ Lar zaten 39. Haftanın içinde olmuş oluyorsunuz ben 38+4 te yaptım sezaryen doğum 38 bitmiş 39dan 4 gün almış oluyor yani
NslhnAltun5580 Aloneanqel bana şimdi 38 de alıyoruz dedi doktorum 1hafta daha durup kilo alsın istiyorum ufak biraz bizimki 😞
Aloneanqel NslhnAltun5580 söylemedin mi canım. Aksi bir durum mu var senin sağlık sorunun vs Allah uzak etsin. Normalde 38 de almazlar 39 da alınır gebelik şekeri olanda bile
NslhnAltun5580 Bunyamin_im Allah yardımcınız olsun sağlıkla kavuşun bebişinize bana da dua edin , bende 39 olsun isterim bi sorarım nst ‘ em bitsin 😁
Aloneanqel NslhnAltun5580 evet bu olabilir. Amniyon sıvısı azsa alınabilir. Önemli çünkü , onun içinde yaşıyor çocuk. Üzülme canım 38 den sonra artık oluşumu tamamlanmış doğumu bekliyor oluyorlar zaten 🥰💕