Songul1359 Merhabalar ben 4 hafta 5. günümdeyim kasık ve göğüs ağrılarım 3 gündür durmuş acaba normal mi
hiyelist Songul1359 kasık ağrıları normal canım. Göğüs ağrısı da gidip geliyor zaten sürekli olmuyor bir süre sonra sadece şişkinlik oluyor. Şuan yerleşme ağrıları oluyordur
Aselnisa_16 Songul1359 bende 4+5 deyim aynı sıkıntıyı bende yaşıyorum özellikle kasık ve bel ağrım çok oluyor beta kaç çıktı acaba