Nazlican46 bende her gün kullanıyorum; Decavit, Gynoferon ve Devit3 olarak. doktorum yazdı ve bırak diyene kadar kullanmayı kesmeyeceğim. ben normalde de kabızlık sorununu sık yaşayan biriyimdir. bu ilaçlardan sonra daha çok arttı, çokta zorlayıcı oldu ve dediğiniz gibi siyah dışkı şeklinde. ilaçları kullandıktan bi süre sonra sanırım vücut alışıyor ve günde 1 kere de olsa tuvalete çıkabiliyorum en azından ilk zamanlardaki gibi zorlama, ağrı, batma vs. olmadan.. ama sanırım ilacı tam kesene kadar siyah dışkı devam edecek. korkulacak bir şey yok yani.