Bermall Kızlar çok kötüyüm 25 haftalık gebeyim ve bugün corona testin sonucu pozitif çıktı her tarafım çok ağrıyo hamileyken bunu yaşayan oldu mu? Sizce bebeğe zararı olur mu?
[silindi] Bermall sıkma canını burda kaaaç kişi de okuduk bişeycik olmaz sen kendini sağlığına odakla hemen iyileşirsin inşallah
esmaozdemir76 Bermall canım öncelikle çok geçmiş olsun. Mutlaka bol bol dinlen meyve ye ve stresten uzak dur. Zaten doktorumda gerekenleri söyler.
alonee Bermall doktorunuz nasıl bi önlem aldı ? Benim corona şüphem vardı doktorum bebeği korumak adına ilaç ve iğne vermişti şu göbekten yapılan pıhtı atmasını engelliyormuş
Bermall alonee ben henüz doktora ulaşamadım. Sizlere sormak istedim o yüzden. Siz kaçıncı haftada oldunuz peki?