Minigiminannesiyim_ Merhabalar kizlar ben grip oldum 30+6 haftalık hamileyim eşim terleyeyim diye ayagima bogazima belime kekikyagi sürdü bişey olurmu bebeğe
Bebekveannesii Minigiminannesiyim_ keşke bir doktorunuza danissaydiniz.. çünkü kekik çayı adet söktürücü özelliği vardır ama kekik yağı da herhangi bir zararı var mı bilemiyorum ama özellikle ayak altında bütün vücut gözeneklerimiz olduğu için bu tarz şeyleri kullanmadan önce doktorunuza danışınıp öyle kullansanız daha iyi olurdu..