Badgirl_ Kizlar 10 dakikada bir sancim var 40+2 günlügum sizce doktora gidimmi 5 dakikaya düsmesini beklimmi? Sabahtan beri 10 dakikada bir giryo geceden beri var sancm sizce acılma ilerlemismidir sizin kac dakikada bir sanciniz varken acılmanız olduydu? Devlet hastnesne gidecgm icin erken gitmek istemiyorum
Glitter Badgirl_ canim suyun gelmediyse 5dk 1 e dusmesini beklemen daha iyi olur cunku eve gonderebilirler
Babies16 Badgirl_ 5 dk yi bekleyin bence suyunuz gelmediyse o surecte iyice sicak suyla dus alin belinize cok tutun yuruyus yapin.sanciniz geldigindede comelin
Sinmn Badgirl_ ilk doğumumda 10 dakikada 1 sancım varken gittim hastaneye, 2 cm di açıklık.. bilmediğim için panik yapmıştım, yoksa 5 dakikaya düşmesini beklerdim
Badgirl_ Glitter en iyisi öyle yapim.canmm suyum gelmedi daha sadece nisanım geldi ve sancm var biraz daha beklim en iyisi
Badgirl_ Sinmn bende ondan korkuyorum canmm bide hastne evimze uzak acklk az olurda eve gonderirler diye korkyrm 🙄
Sinmn Badgirl_ doğum başlamışsa açılma az olsa bile yatış yaparlar bence.. geç kalmaktan iyidir yani.. vücudunuzu ilginç bir şekilde tanıyorsunuz Doğum zamanında.. hayırlı doğumlar olsun