HaticeKe Tükettim. Bazen haftada bir, bazen iki üç haftada bir yedim. Abartmadan yediğim için kontrolü sağladım. Kolayı az tükettim yarım bardak, bir bardak kadar. Daha fazlasını geçmedi içtiğim. Dikkat edildiği sürece birşey olmaz. Herşeyin fazlası zarar.