1gebegunlugu Sat’a göre 5+4 olan gebeliğim alttan ultrason ile 4+4 olarak çıktı. Sağ yumurtalıkta oluşmuş dedi. Tahminen ne zaman bebiş görünür?
Mry123 1gebegunlugu bugün bende 5+4 üm doktor kontrolüm var. Bakalım kesem görünecek mi çokl heyecanlıyım çokk🥹
Hilalcgl 1gebegunlugu bende bekliyorum geçen hafta cuma günü gittim ve sadece kese gördüm panikledim ilk bebeğimde direkt bebek görmüştük çünkü ama burda okuya okuya normal olduğunu anladım umarım ikimizde görürüz 1 hafta sonra
1gebegunlugu Ayccc01 doktor söyledi ama hatırlamıyorum ultrason kağıdında 0,68 mm yazan bi alan var odur heralde
Zeze1792 1gebegunlugu ama numaramızı yazmak gerekir 😄 instagramdan ekleşip numaramızı özelden alalım hndrsln hesabım