Arkadaşlar 37+1 im haftaya salı sezaryan günüm. Doktor dünkü muaynede boynunda kordon var dedi dolanmış değil ama boynunda duruyor. Suyu iyi nst de iyi ona rahatszlık vermez kötü birşey olsa ben seni bir saat sonra doğuma alırdım dedi. Ben yine de çok korkuyorum ya sürekli hareketleirni takio ediyorum çıldrcam