Gamzeey1 Merhabalar bisey sorucam ben ozel klinige gidiyorum bi doktora kontrollere sadece oldu ki suyum vs gelirse acilden devlet hastanesine gidince doğum yapiyorlar mi herhangi bi hastanede
darzudemir Gamzeey1 üstte kalsin bende merak ediyorum kontrollere ozele gidip doğuma devlette yapmak istiyorum ama ilgileniyorlar mi bilmiyorum
68selda06 Gamzeey1 evet evet direk acilen giriş yapıyorsunuz Dr muane ediyor dogum yapabiliyorsun normal yada sezeryan hiç fark etmiyor
Elifmstf Gamzeey1 evet yaptırıyorlar. Özele gidiyorum ama ağrım olduğunda kadın doğum acile gitmiştim akşam saati. Kadının biri de özele gidiyomus sancısı var diye gelmis orda yatisını yaptılar doğum için konuştuk hangi nobetti kadın doğum doktoru varsa o giriyor doğuma
68selda06 Gamzeey1 devlette doğumunun yaklaştıkça acil sizi iki güne bi cagrip nts ye bagliyo hersek yolunda mı diye bakmak için
Papatyaa_01 darzudemir bazıları hem devlet hem özel kontrollü oluyor her ihtimale karşı devletede muayene olun ara sıra kimi doğuma yakın devlete gidiyor mesela 6.7.ayında felan devlete muayene oluyorlar en azından kaydınız bulunur
Gamzeey1 darzudemir ben bi kac hastaneye sordum illa oncesinde orda kayıt bulundurmaya gerek yokmuş acilden girince zaten doğumu o an nobetci doktor kimse yapiyormus,gece olursa tabi gunduz olursa doktor sıkıntısı olmazmis her türlü bakiyorlarmis
Eminebayrambey Gamzeey1 darzudemir Yapanda var yapmayanda ama öyle bir isteidginiz olursa bir kezde olsa muanye gidin kaydınız açılsın özellikle sezeryansa gün veriyorlar zaten bir arkadaşım o sekil gitti bakmadılar başka bir hastaneye sevk ettiler her yer bakmaya biliyo
Eaydin Gamzeey1 valla ben geçen 2,2 haftalık hamileyim ağrım oldu gittim bakmak bile istemedi ağrın olursa gelme kendi dokturuma git nerde takipliysen dedi galba değişiyor 😏
Allahkahretmesin1 Gamzeey1 özele gidiyorsanız son 1-2 kontrole devlete de gitmeniz gerekiyor diye biliyorum o hastanede de takipli olmanız gerekiyor yoksa çoğu devlet yapmıyormuş doğumu
Polyannacilik Gamzeey1 kaydınız bulunsun mutlaka devlette ben bilmediğim hastayı almıyorum bakmıyorum diye yollayan çok doktor gördüm ilgilenmeyen bu sebepten kızan en azından bı iki sefer muayeneye devlete gidin
Bebekveannesii Gamzeey1 en az 1 yada 2 kez devlet Hastanesi’nde kadın doğum polikliniğine gitmiş olmanız gerekir..