Anonim11 sezeryan olan yengemi gördükten sonra sezeryandan korktum ve ilk bebegimde hep normal doğum istedim.. kendi sancin gayet iyi..suni sancı biraz zor ama herkesin ağrısı farklı kimisi çok kötü der kimisi de hiçbir şekilde acı hissetmez ama bebeğin yüzünü,kokusunu görünce ne varsa unutuyorsun..ve ertesi gün iyi ki diyorsun.. çünkü sezeryan daha zor bence ve zor da kalmadıkca en iyisi ve en mantıklısi normal doğum..şimdi ikinci bebeğim yine aynı şekilde normal doğum istiyorum yani sezeryan olacak diye inan korkuyorum..