bero10 kizlar.iki aylık hamileyim ve safran kusuyorum bildiğiniz sapsari ve çok acı yasayan bilgisi olan var mi acaba
nilsmomy bero10 çok normal boş mide olunca safra suyu geliyor ilk 4 ay hiçbir şey yiyemedim safra kustum hep, aç kalmamaya çalışın
tecrubesizanneadayi12 bero10 büyük ihtimal aç olduğunuz için o şekil kusuyorsunuz olabildiğince birşeyler atıştırın sürekli aç kalmayın
Ayseguloprl_ bero10 bizde 3aylığız ve full safra kusmaya devam ediyorum sürekli hastanedeyim aman birsey oldu mu bebeğime diye çok şükür bir sorunumuz yok ama mide açken o asit oluyor maalesef doktorunuz ilaç yazmadı mı