Son adet tarihim 11 aralik son adet tarihine göre 41+3 olmam gerekirken ve hala doguramadm stresini yasiyorm kasilmalar sıklaştı fakat hic bir belirti yok ultrasonda gorunen ise 38+4 nasil oluyor anlamis degilm ikinci gebeligim fakat ilkinde bu sorunla karslasmadm benimle ayni olan varmi varsa doktor hangisini baz aldi ozelde ilk ultrasona bakip oyle karar verildi yani 38+3 mus ama ben son adet tarihinden eminim duzenli.olarak takvim kullaniyordm bu nasil oluyor .gec döllenme diyorlar ama endiselym