Kivircikkuala Merhaba kızlar Antalya da tüp bebek doktor önerisi olan var mı başarılı sonuç alabileceğim ?
nur_ilk Kivircikkuala benim önerim üniversite de safak olgan instagramdan da bakabilirsin ben 3 yıllık evliyim eşime asla çocuğun olmaz boşuna uğraşmayın denildi ama şuan 7.5 aylık hamileyim baba gibi adam hem ilgili hem de çok sıcak yaklaşıyor dura göre rapor çıkarıp ödemenin bir kısmını geri de alabiliyorsunuz pazartesi çarşamba cuma çalışıyor şafak hoca müsait bir günde gidip görüşün tüp bebek merkeziyle sizden evraklar isteniyor sonra başlıyor tedaviye ama mümkün ise sali yada perşembe gidin sakin olur şafak hocanın olduğu gün aşırı yoğun oluyorrabbim kucağınıza boş bırakmasın inşallah 🙏🙏🙏
C_i_i Kivircikkuala Kesinlikle ve kesinlikle Akdeniz üniversitesi . Şafak Olgan . Her adımı en ince detayına kadar değerlendirir . Emin adımlarlar garanti iş yapmak ister herzaman . Ve gerçekten siz anlayana kadar herşeyin açıklamasını yapar size . Hiç bi sorunuz cevapsız kalmaz . Antalya da ki özel tüp bebek merkezlerinde tedavi görüp başarısız olan o kadar çok kişi ile tanıştım orda . Ve hepsi kesinlikle şafak hoca dan çok memnundu . Benim yumurta rezervi düşüklüğüm olmasına rağmen ilk tedavimde pozitif sonuç aldım . Ama maalesef 8. Haftada kalbi durdu . Şimdi tekrar yine şafak hoca da tüp bebek tedavisi ile hamileyim . Kesinlikle tavsiye ederim . Tek zor yanı çok kalabalık maalesef ki ama bi süre sonra o yoğunluğa alışıyorsunuz .
Emir_Arasin_Annesi Kivircikkuala iki doktorun adı geçmiş sadece yorumlarda biri hep şafak hoca ona da gittim yillar önce yapacağı sadece küçücük bir operasyondu onu bile beceremedi eline yüzüne gözüne bulaştırdı üstelik kendi ağzıyla dedi cesaret edip tamamını alamadim perdenin sadece dollenecek kısmını temizleyebildim bunu bir doktor nasıl söyler ben onun o yarim yamalak yaptigi ameliyat yüzünden 3 tane evladımı ellerimle toprağa gömdüm her iki cihanda da ellerim yakasında olacak biriktir paranı kardeşim çalışın didinin güzelce araştırın ama kasap gibi sözde doktorların elinde heder olmayın hiç kolay tedavi değil maddi manevi insani mahveden bir süreç
Mrvmnv Kivircikkuala kesinlikle kemal özgür 👍🏻 çok sakin bütün sorularımı sakin sakin tane tane anlatıyor ☺️
Emir_Arasin_Annesi brcctmkl işinin gerçekten uzmanı hatta piridir Kemal hoca Allah binlerce kez razı olsun bir buçuk yıl boyunca didik didik en ufak bir pürüz dahi bırakmadan ilerliyor merkezin titizliği ilgisi bambaşka zaten bu arada daha önce istanbulda hatta Bahceci tup bebek merkezinde de tedavi görmüş biriyim Kemal hoca olmasa daha coook cocuk cook can verirdim toprağa
brcctmkl Kivircikkuala fiyatlar biraz yüksek canım malesef.ilk gidişinde muayene ücreti ödüyosun.ben nisan ayında 400 lira ödemiştim.ama o ödeme 2 ay geçerli oluyo.2 ay boyunca başka muayene ücreti ödemiyosun.tedavi başladığında ilaçlar veriliyo.eczaneye çok para ödüyodum ben her eczaneye girişim en az 1500-2000 di.yumurta toplama ücreti 10.500 lira.transfer 6000.ve fazla kalan embriyolarını dondurmak istersen o da 1600 liraydı sanirsam.bir yıllık dondurma ücreti.ben gittiğimde bu şekildeydi fiyatlar.ama çok ilgili ve temiz bi merkez.hizmetlerinden memnun kalırsınız mutlaka.ben ilk denememde ikizlerime hamileyim şuan 12+3 üz🙏 inşallah rabbim sizinde gönlünüze göre verir 🙏
Kivircikkuala brcctmkl amin kuzum İnşallah ikizleri sen mi istedin doktor kendisi mi koydu bende eğer tüp bebek yaptırırsam ikiz istiyorum çünkü
Kivircikkuala nur_ilk C_i_i Ayy inşallah kızlar eşim erkek doktora karşı ama 🥲 toplamda ne kadar tutuyor bide ben eğer tüp bebek olursa ikiz istiyorum yardımcı oluyor mu 🥹🐣🐣
nur_ilk C_i_i Allah safak hocadan bir değil bin defa razı olsun valla iyi ki tanımışız iyi ki çıkmış karşımıza
Mucizemolsunn C_i_i nasıl bi tedavi uyguluyor, keşke ben de denk gelseydim Şafak hocaya,benim ilk tecrübesizliğim Ali fuat şengör ile oldu,o kadar pişman oldum ki,herşey boşa gitti
Aselyusra C_i_i iyi günler tıp fakültesinde tüp bebek için ne kadar ödediniz. Rapor indirimi dahil mi fiyatınıza
nur_ilk Kivircikkuala yasal olarak 35 yas altına yasak ikiz bebek bende sormuştum hem erken doğum hemde düşük riski yüksek ben öneriyorum da yapmıyorum da demişti bana ama 1 tane ikiz doldurulan embriyom vardı son çare deneyecekti onu çok şükür gerek kalmadı 1 defaya mahsus muayene ücreti ödüyorsun ama tutan embriyolari ben dondurma ücreti yıllık kira için 310 lira ödedim ilk dondurma ücretini hatırlamıyorum ama. Benim eşimde ilk etapta karşıydı şimdi doğuma girer mi acaba diyor şafak hoca dışında hiç bir doktora güvenmiyor ve ben manavgattan geliyordum
C_i_i Kivircikkuala tüp bebek her kadın doğumcunun yaptığı bir işlem değil . Öyle zahmetli bir süreç ki kadın erkek doktor kıyaslaması yapmak en son düşünülecek bile diyemeyeceğim hiç düşünülecek bi seçenek değil . Böyle bir süreci en uzmanı ile başlamak önemli . Tüp bebeğe böyle istiyorum şöyle istiyorum diyerek başlamayın . Çünkü bunun o kadar farklı bir süreci var ki . Ben ikiz istiyorum demek le olmuyor maalesef . Öncelikle 2 tane embriyonuz oluşacak mı . Oluşsa bile 35 in altına yasak .
C_i_i Kivircikkuala En son fiyatlar : yumurta toplama 3000 (temmuz) Transfer 7000 ( Eylül ) İlaçlar 6000 tutmuştu (Temmuz ) Yumurta toplama transfer farklı aylarda oluyor o yüzden ayları özellikle belirttim Ve bunun harici ufak tefek ilaç masrafları oluyor
Kivircikkuala C_i_i toplam da en fazla 20 bin o zaman peki rapor falan birşey gerekiyor mu. Nasıl yapabilirim işlem başvuru
nur_ilk Kivircikkuala hastaneye gidin onlar hallediyor raporu siz evrak hazirliyorsunuz sadece ama kriterleri var ona bakın mutlaka internetten yada yarın gidip görüşün bugün şafak hocanın günü çok kalabalık olur
Kivircikkuala nur_ilk ne gibi kriterler bizde çünkü görünen bir sağlık durumu yok sadece infernetile yani 🫣