2022Mom2022 evet bizim 5.yılımız oldu evleneli biz kendi isteğimizle 3 4 sene çocuk yapmayalım dedik 4.senemizde karar verdik çocuğa o da pat diye olmuyomuş 9 ay aradan sonra oldu ama korktuk tabi ya olmazsa vs gibisinden. Ailelere kalsa hemen çocuk çocuk diye diretiyo 😂 şimdide olunca çok sevindi benim ailem, ilk torun olacak tabiki :) biz daha 11+6yız cinsiyet belli değil, belli olunca hadi yanlışlık olursa hadi sonradan cinsiyetini farklı derlerse felan diye düşünüyorum o yüzden 6 aydan sonra alalım diyorum kıyafet türü şeyleri :)