Mhtpkts Merhaba bayanlar 6 haftalık hamileyim sürekli beta testi yaptırıyorum 2 günde bir beta değerlerim 769-1244-2346 şeklinde ama kese gözükmüyor hiç bir belirti de yaşamıyorum doktor dış gebelik dedi varmı başına böyle bir şey gelen moralim çok bozuk 😔
Rmysbyzt Mhtpkts canım ben yaşadım dış gebelik 1 sene önce. Benim değerlerim çok güzel artıyordu ama kese gözükmedi. Baya ilerlemişti yani. Tüpde kalp atışı bile vardı. İğneyle düşmedi. Sol tüpüm alındı. Zaten vajinal bakılınca gözüküyor tüpte kese. O yüzden bekleme iğneyle düşer hemen